Därför att därför det

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeej.
Ohno, jag har inte bloggat någonting på 2 dagar och kommer antagligen heller inte göra det denna vecka.
Detta är pga att jag har fått sportlov och då tycker jag att man kan få lite blogglov också faktiskt.
Jag kanske kommer lägga in något inlägg någongång men det är inte säkert. :)

Whatever, På onsdag ska ju jag till Dalarna också och tönta i skidbacken. YEEEEEEEY!

Föressten, Jag har stora boobies.



Fuck you kissie, jag har större bröst än dig! :D

Nejnej nej neeeeeeeeeej ne jag har absoluuuuuut inte lagt 2 ballonger i tröjan.

Kommentarer
Postat av: beeeeeeeeeeeeea

HAHAH! glasögonen! :'D ASGARV :D

2010-03-01 @ 17:21:02
URL: http://beataeriksson.blogg.se/
Postat av: Miranda

HAHAHHA, det är inte mina det är morgans! x'D

2010-03-01 @ 20:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0