Dålig uppdatering. 3:

Alltså hej.
Det är inte det att jag har brist på vad jag ska skriva om i bloggen. Det är det att jag inte har någon BLOGGLUST. Jag har faktiskt kommit på en massor av saker som jag kan skriva om men jag orkar helt enkelt inte. Har  ingen lust. Men sånt kommer och går. Nu är en sån period och ibland inte. Det kommer absolut inte hålla förevigt. :D Det är posetivt.

Men idag så är jag sjuk. Det är faktiskt jätteskönt. Just nu sitter jag i siffan och tittar på TV. Filmen Yesman går på canal + så jag tittar på den just nu. :3 Den har precis börjat så...

Men men. Ska försöka att kanske lägga in ett till blogginlägg idag eftersom jag kommer ha tid. :3

HEJDÅ. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0