faaanfanfaaaan.fan.faaaaaanfan (det skulle vart duuuu)

fanfanfanfanfanfanFANfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfan.
Jag hade precis sagt till pappa att ta kort på min klädsel idag. OCKSÅ VAR DET FÖR LITE BATTERI FÖR ATT KUNNA TA KORT! då rabblade jag upp lite svärord högt i hela lägenheten. D: Så gick jag till datan för att ladda upp mina bilder från lovet. Det blev sammanalagt 139 bilder so jag markerade. Så trycker jag på att de ska laddas upp. Så går jag ifrån ett tag eftersom varje bild måste ladda lite eller hur man säger. Också när jag kommer tillbaka så har rutan typ stängts ner och uppladdningen hade avbrutits. Så ser jag kameran helt död eftersom det var skitlite batteri. Alltså laddades INGA bilder upp. Fattade någon?! Kanske lite invecklat. Ingen aning, Har inte läst riktigt vad jag skrivit.

MEN ALLTSÅ FYFAN!!! nu har jag dock lagt kameran på laddning. D:

Så skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit.
Nej. Nu ska jag sluta säga fulisordis. D:

Jag kan ju berätta att jag varit hos Sara idag med Jenna, Emma och Signe. Vi hade det skoj, ohja. Måste jag nämna vad vi gjorde?! Nej det skulle inte bli bra.

HAHAHAHHAHAH.

Whatever, Nu ska jag äta en macka. Mmmmmmmmmmmm.


Hejdå.
SEYA // MIRANDA.


Bild från Spanien på anna. HAHA, nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0