HAHAHA. anna i kp. :3

Jahej.
Fan vad längesen det var jag bloggade då. Men det är ju faktiskt eftersom det varit lov och jag kom hem från Dalarna igår.
Jag har egentligen skitmycket att berätta om. O.O Men det tar jag imorgon KANSKE.

haha. Men bara en rolig sak. Min storasyster är med i kp. Anna då. :D Alltså hennes insändare är med i "Prat". Om någon prenumererar (stavning?) på KP så titta på sidan prat också går ni ännu en sida där det är alla svar plus 2 till insändare till från "prat" och DÄR är den.  Den sista! Haha. Ja. Man får läsa själv vad den handlar om.

Men nu har jag typ precis tittat på Spårlöst och ska snart läsa hela kp. Jag har bara läst lite. :S ehm.....

fail.

HEJDÅ.
// Miranda

Kommentarer
Postat av: bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbea

HON I SPÅRLÖST HETTE BEATA!

2010-03-09 @ 16:23:30
Postat av: Denize

Guud vilken söt blogg! :)

(hittade den genom dontstopmorgan.blogg.se)

2010-03-09 @ 20:15:57
URL: http://pandatjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0