Halv 17 hos mig.

Hejsvejs!
Jag kollade klart på "halv 8 hos mig" för väldi längesen, Alltså jag vettefan varför jag skrev "halv 17 hos mig" på rubriken, Jag hade typ lust. D:

Men jag har tänkt på hur mycket saker jag vill och vill ha just nu så jag kan typ nästan göra en lista. D:

* Musik på ipoden.
* Ostmacka! :D
* Ny bloggdesign/header ( Om anna får photoshop nån gång. D: )
* Mera sockerbulle.
* Kläder... vem vill inte ha det?!
* Något att läsa... typ en tidning?!
* Pengar!
* FREEEEDAG
* Mera lov...
* Vår/Sommar

Allt det där tänker jag på just nu. huuuuuuuuuuuh.

Men jag måste verkligen ladda upp bilderna från kameran snart. Jag ska göra ett album på facebook också! <3


Heh.
Hejdå! :D
Seya // Miranda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0