Hissar&Dissar.

Ehm...
Jag gjorde en för ett tag sen men nu tänkte jag göra en till. HAHA.

Hissar:
Andra Avenyn.

Jaaaa. Det är en serie jag följt skitlänge. Och som är SKITbra! Ja alltså det händer nya saker hela tiden. Det är så svårt att förklara vad den handlar om när någon frågar för liksom, allt sitter ihop och det händer nya saker för nya människor hela tiden. Haha.... Jomen den är iallafall bra. Också har det vart typ över 100 avsnitt också. :D

Dissar:
Långa skoldagar.
Huuuh. Jag gillar inte att sluta sent i skolan. D: Vi har inte ens särsillt långa skoldagar men jag har ju såklart varit med om det. Idag var det en rätt lång dag. D: Helldre börja tidigt och sluta tidigt en att börja sent och sluta sent. YEPP.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0