Sydpoolen!

Borde jag säga förlåt för att ajg skriver? Neeeee det borde jag ju fan inte.
Nu skriver jag mitt i natten igen. ALLTSÅ DET KÄNNS SOM ATT KLOCKAN ÄR 10 PÅ KVÄLLEN MEN DEN ÄR FAN NÄSTAN 1.00!

Åhhåhåhåhåh. D:
Idag har jag varit på Sydpoolen ( Badet då. ) med Jenna, Sara och Signe. Det var shiiiiiitkul! Det är mycket roligare en eriksdalsbadet, eller. Eriksdalsbadet blir så uttjatad så då blir det roligare, typ.
HAHA, fail.
Men vi åkte pendeltåg dit och det gick sådär lång tid, men det var värt det.

Det var iallafall sjukt kul. Ja det var det. Jag hoppade från 5:an. Fast det har jag gjort några tusen gånger förut men endå. :c Eller först så hoppade jag från 3:an och först så vågade inte de andra men sen så vågade de det. Haha. Så öppnade de 5:an också hoppade jag från den så vågade inte de andra. Så gick vi till äventyrsbadet ett tag och sen när vi kom tillbaka så hoppade sara från 5:an, sen jenna också tvekade signe ett tag så jag, sara och jenna blev typ skitirriterande eller något och bah: "MEN HOPPA SIGNE!!!!!!!!!!!" Haha. Men hon gjorde det sen iallafall.
Invecklat. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. whatever.

Nu borde jag sova, Ska fan upp 8.00 imorgon. INTE MYSIGT.

Kommentarer
Postat av: Meldina

Sydpoolen?! Södertälje?!

Herregud, du kunde ju komma och besöka mig!

Haha . :D

2010-03-05 @ 08:04:12
Postat av: Miranda.

HAHAH. u kiddning? omg. Vad häftigt!

2010-03-08 @ 22:42:39
Postat av: Kung Meldina Awesomeeee

Haha, lite häftigt ja :3.



Men sydpoolen är inte så roligt. Haha. </3

2010-03-10 @ 10:31:44
URL: http://..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0