uhm.

För att den här bloggen ens ska bli läsbar så måste jag nog ladda upp bilder från kameran för annars så vet inte jag vad jag ska skriva om typ. Varför vet jag inte. Men just nu är det så iallafall.

Jag kan berätta SNABBT vad jag gjort under lovet när jag var i Dalarna.

Torsdags:
Vi åkte skidor slalom då. Jag fick ont i benet typ. :c

Fredags: Vi åkte långfärdsskidor och sedan åt vi typ matsäck i en liten stuga efter. Det var typ jobbigt att åka långfärdsskidor eftersom det var min första gång och jag inte fått in tekniken ritkigt. Sen så kom det gäster på kvällen och vi tittade på film.

Lördags:
Jag, Ann och Kalle åkte till skidbacken och åkte lite olika backar. Jag hade inte alls lika ont i benet så det gick bra. Åkte vädligt mycket i små skogsvägar som var awesome. Sen så tittade alla på meoldifestivalen på kvällen.

Söndags:
Jag fick rida! Japp, Ut i skogen var det. Både skritt, trav och galopp. Det var jättehärligt. Gick väldigt mycket i djup snö. Haha. Sen så åkte vi långfärdsskidor fast en längre sträcka. Det var kul. Fast pappas skidor var typ jätteonstiga och han fick inte på de så han kunde inte åka med vilket betydde att vi glömde ryggsäcken ( pappa skulle haft den) med allt vatten och energi i. Vi fick alltså nöja oss med en påse alhgrens bilar när vi var trötta, Ann hade den i fickan hels tiden. Haha. Sen så åkte vi hem. D:

Det var skitkul under lovet. Jag gjorde såklart myyyyycket mer men jag sa ju att jag skulle berätta snabbt. :D


haha. Idag har jag och några fler sålt hjärtpins! Det är kul. ;) Vi samlar ihop pengar till klasskassan. Jag har sålt en hel del. Fast det finns andra som sålt mer än mig. O.O Whatever. :D Det var kul endå!

Nu ska jag titta lite på "Dubbelliv" på svtplay. Det är rätt så bra. :o

HEJDÅ/
Miranda.


HAHAHHAH. huh. Denna hittade jag bland mina bilder!

Kommentarer
Postat av: Sandra ♥

Usch vad läskiga ögon! hahahahaha :D

2010-12-26 @ 16:06:24
URL: http://heartofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0